По шестой песни:
И поется кондак и икос (или мученичен, аще несть).Стихи́:
Чту Ариста́рха, я́ко и рачи́теля,
До́бре му́жествоваша да́же и до меча́:
Ка́мо уже́ пре́йде, егда́ посе́чен быв, Пу́дие?
Пре́йде уже́ к неистле́нней сла́ве:
Посе́чен быв Ариста́рх в пятнадеся́тый.
Си́и бя́ху от седми́десяти апо́стол, и́же после́доваша вели́кому апо́столу Па́влу, пропове́дающе и состра́ждуще учи́телю во всех беда́х его́. И по сконча́нии его́ и сим коне́чнее главы́ Неро́ном отсе́чени бы́ша.
О сих же треблаже́нный и всесла́вный Дорофе́й, и́же в Ри́ме быв, гре́ческими бесе́дами воспомина́ние им изоста́ви. Не то́чию же о сих, но и о про́чих апо́столех, и мно́гих святы́х, еще́ же и о свяще́нных проро́цех написа́. Бя́ше же святы́й благоуго́ден и многоуве́тлив, и добропи́сец, я́ко ин никто́же.
В то́йже день страсть свята́го му́ченика Са́ввы Го́тфскаго
Му́ченик Христо́в Са́вва, бя́ше в ца́рство Уалентиа́на царя́, от страны́ Го́тфския, изде́тска христиа́н сый. Не то́чию у́бо отвраща́шеся идоложе́ртвеных мяс, но и хотя́щым вкуша́ти возбраня́ше: и в тех ме́сто Христо́ву ве́ру предлага́ше. Мно́гих же и креща́ше обраща́я. Прише́дше же идолослужи́тели, из гра́да изгна́ша и ну́ждею. По не́коем же ле́те Афанари́ху кня́зю го́тфскому, гоне́ние подви́гшу на христиа́ны. Ят бысть и святы́й Са́вва, и бие́н бысть кре́пко. Посе́м к колеси́ привя́зан бысть, и на бревне́ хра́миннем пове́шен бысть. Вкуси́ти же идоложе́ртвеных не восхоте́. И приведе́н бысть к реце́ Муси́йстей, и привя́зан к дре́ву вели́ку по вы́и, и вве́ржен бысть в реку́, и ту утопе́. Поживе́ лет три́десять и еди́но. Та́ко у́бо бо́дрене взы́де к Бо́гу.
В то́йже день страсть святы́х му́чениц жен Васили́сы и Анастаси́и, му́ченою в Ри́ме
Стихи́:
За Бо́жия А́гнца о́бе а́гницы закла́ни бы́ша,
Анастаси́я и Васили́са ку́пно.
Васили́са и Анастаси́я Христо́ве му́ченице, бе́сте от великаго гра́да Ри́мскаго, благове́рне и бога́те. Учени́це святы́х апо́стол. По уме́ртвии тех честныя их мо́щи погреба́сте. Уве́дани же бе́сте и оклевета́не, к нечести́вому и несмысленому Неро́ну, я́ко христиа́не суть. Он же а́бие посла́ и ят я́, и приведо́ша я свя́зане вери́гами, и ну́дяше я́ отврещи́ся Христа́. И не увеща́в же ею́, тогда́ у́бо затвори́ я́ в темни́це. Последи́ же из темни́цы изве́д, му́чи я́ разли́чно: и сосца́ има отре́заша и языка. И пове́сивше я́, и строга́ша я́ вельми́ желе́зом, и свеща́ми поджго́ша я́ по ра́нам. И на коне́ц отре́заша честны́я главы́ ею́.
В то́йже день е́же о Госпо́дстей Па́сце неде́ля о разсла́бленем
Стихи́:
Глаго́л Христо́в стягну́ разсла́бленаго,
То и цельба́ его́ глаго́лом еди́нем.