Тацы́ у́бо рабо́м свои́м бу́дем, я́коже хо́щем Влады́це к нам бы́ти. Ве́лия бо сия́ есть ми́лостыня, е́же свой дом не в ну́жди держа́ти, ни раб под ра́нами корми́ти: сие моли́твы и поста́, и ины́х доброде́телей бо́льши. Реку́ же, не пра́ведныя же́ртвы, и́же не от свои́х трудо́в, но от грабле́ния и наси́лия: таковы́х прино́с не прие́млет Бог, но отвраща́ется и ненави́дит, ни бо вели́т чти́ти от свои́х грабле́ний: Нечи́ста бо скве́рна такова́ тре́ба, и па́че разгне́вит, и неми́лостива Бога сотвори́т. И́бо и Ка́ин не правя своя́ прине́с Бо́гови, больми́ Бо́га разгне́ва. Милостыня сего ра́ди нари́чется, да поми́луем своя́ рабы́, а не му́чим. А и́же у ино́го взя́ти, и ино́му да́ти, не есть ми́лостыня, но лицеме́рие. Хотя́й богате́ти зде, тре́бует от непра́вды добы́тка. А и́же хо́щет во о́ном ве́це богате́ти, да и су́щия его́ ни́щым раздае́т. Он и́же от лихои́мства собра́ти се тщи́тся, сей же вся ми́ловати. Он се́я по земли́, сла́ву собира́ет злу: сей же на небеса́ посыла́я и от а́нгел хвали́мь есть. И еще́ чу́днее, я́ко лихои́мца не то́кмо оби́димии, но и неприе́мшии от него́ зла ненави́дят его́, ви́дяще зла́я прие́млющих от него́: А́ще ли впаде́т в напа́сть, от всех нань тма́ми клеветы́. Ми́лостиваго же не то́кмо поми́ловании от него́, но и непоми́ловании лю́бят его́, о́ного ра́ди бы́вшаго благотворе́ния: А́ще ли что лю́то приключи́тся ему́, вси мо́лят за него глаго́люще: Бо́же, сотвори́ ему́ ми́лость, и ми́мо веди́ скорбь его́, да прии́дут ему́ блага́я. Ви́диши ли, ка́ко зло́ба не оби́деных супоста́т и́мать: Ми́лостыня же и неми́лованых любо́вники и́мать. Того́ ра́ди оста́вим ру́це свои́ пре́жде от лихоима́ния, и на ми́лостыню простре́м.