Если чтения отсутствуют - значит, по данному дню еще не были добавлены тексты.
По первой кафизме:
Чтутся седальны по обычаю.И о ручне́м де́ле не пренемога́й, мно́жицею бо вло́жит ти ся по́мысл глаго́ля, я́ко «николи́же и́мам навы́кнути сего́ ручна́го де́ла». Бо́лен бо еси́, и не́мощен, и то́щнаго де́ла сего́ не мо́жеши терпе́ти до конца́. Се бо тя нача́ша у́дове боле́ти от труда́, не бо еси́ навы́кл тяжа́ти. Но преше́д, иди́, отню́дуже еси́ прише́л, и́бо рече́: «А́ще хо́щеши боя́тися Бо́га, спасе́шися». Ты же а́ки ве́рен, не уклони́ся таце́ми по́мыслы, но терпи́ Бо́га ра́ди призыва́ющаго тя в Свое́ ца́рство. Той бо рече́: «А́ще и́мате ве́ру я́ко зерно́ гору́шно, рече́те горе́ сей: пре́йди отсю́ду и пре́йдет, и ничто́же не невозмо́жно есть вам». И мы у́бо возлю́блении да терпи́м: не бо на челове́ка упова́хом и́же не возмо́жет спасти́, но на Бо́га Спаса́ющего упова́ющая Нань: «Наде́ющейся на Господа, я́ко гора́ Сио́н не подви́жется». И па́ки: «Блажи́т Дух Святы́й упова́ющая на Го́спода». «Го́споди Бо́же сил, блаже́н челове́к упова́яй на Тя». Терпи́ у́бо, возлю́блене, Го́спода ра́ди. А́ще у́бо кни́гам и́мже учи́лся еси́, и претерпе́л еси́ труда́ толи́ка, а́ще ли же и худо́жеству ми́ра сего́ претерпе́л еси́ труда́ толи́ка - па́че у́бо до́лжни есмы́ ны́не претерпе́ти Го́спода ра́ди. Пи́шет бо: «Плоды́ трудо́в свои́х сне́си. Блаже́н еси́, и добро́ тебе́ бу́дет». И апо́стол запове́дает, глаго́ля: «Свои́ма рука́ма де́лайте благо́е, я́ко да не тем еди́нем то́кмо де́лающе я́сти, но и требующым дая́ти от свои́х трудо́в». То́щно у́бо да бу́дет всем нам, е́же изба́витися от грех на́шых. А́ще бо и мы хо́щем, изба́вимся. Сам бо Госпо́дь рече́: «Проси́те, и да́стся вам. Всяк бо прося́й прие́млет, и ища́ и обрета́ет, и толку́щему отве́рзется». Тому́ сла́ва во ве́ки веко́в. Ами́нь.
По второй кафизме:
Чтутся седальны по обычаю.О быва́ющем же [в] собла́зне, вем Ре́кшаго: «Не суди́те, и не осу́дими бу́дете». И: «в ню́же ме́ру ме́рите, возме́рится вам». А́ще ли хо́щеши име́ти по́мощь по́мыслу, воспомяни́ я́ко пра́ведный Лот в Содо́мех живя́ше, но не повину́лся той горды́ни блу́дней. Те́мже и спасе́н бысть, я́коже пи́шет: «Виде́нием и слу́хом пра́ведный бе живы́й в них, и день от дне ду́шу провожда́ше и необы́чными делесы́ му́чаше». Но что ти водружи́, глаго́ля: «Весть Госпо́дь благочести́выя от напа́стей избавля́ти, непра́ведныя же в день Су́дный на муче́ние блюде́т».
Да не днесь у́бо воздержа́ние и кро́тость, а у́тре пия́нство и горды́ни. Да не днесь безмо́лвие и бде́ние и смире́ние, а у́тре молва́ и сон несы́тен и непокоре́ние и подо́бная сим. Да не днесь отмета́ние мирско́е земны́х веще́й, и отмета́ние оте́чества и друго́в, и по пло́ти роди́тель, Христо́вы ра́ди наде́жды: и у́тро страны́ и оте́чества насле́дования и́щем, погрузи́тися са́ми хотя́ще во мно́зе зле.
Жена́ бо Ло́това возвра́щшися вспять, бысть столп слан. Те́мже и Госпо́дь учи́т ны, глаго́ля: «Никто́же ру́ки возло́жь на ра́ло и зряй вспять, упра́влен бу́дет в Ца́рствии небе́снем». Но име́й при́сно на уме́ си день он, егда́ отве́рглся еси́ всего́ и изы́де мирски́х Христа́ ра́ди, и егда́ же еси́ раждеже́н стра́хом Бо́жиим и паля́щым ду́хом ко Го́споду, и ту име́й мысль до конца́. «Претерпе́вый бо до конца́, той спасе́тся». Я́ко да восприи́меши наи́м де́лу с живото́м ве́чным, я́ко ко И́стинну Бо́гу прише́л еси́, и вся оста́вил еси́, да Христа́ приобря́щеши. И Тому́ сла́ва во ве́ки веко́в. Ами́нь.