Если чтения отсутствуют - значит, по данному дню еще не были добавлены тексты.
По первой кафизме:
Чтутся седальны по обычаю.Возлю́блене, се предлага́ю ти друго́е предложе́ние о Го́споде. А́ще сохрани́ши е́, по́слежде даст ти весе́лие.
А́ще отве́рглся еси́ су́етнаго жития́ и вни́деши в о́бщее житие́ и мно́жайшую бра́тию, да тебе́ не прельсти́т враг изы́ти от о́бщаго жития́ пре́жде взя́тия оде́жды мни́шескаго о́браза, ни соверше́на же, зело́ бо раска́ешися. Но положи́ нача́ла бла́га и терпи́ со вся́кою смире́ною му́дростию. Находя́щых же искуше́ний вра́жиих не устраша́йся, но терпи́, да получи́ши блаже́нство. Пи́шет бо: «Блаже́н муж, и́же претерпи́т искуше́ния, я́ко искуше́н быв прии́мет вене́ц живо́тный, и́же обеща́ Госпо́дь лю́бящым И́» . Хо́щеши ли, да не бу́деши побежде́н иску́сом, всю во́лю твою́ отре́жи, и и́маши поко́й. А́ще ли мнит ти ся добра́ су́щи вещь настоя́щая тебе́, Го́сподом су́дится не су́щи добра́, покори́ся ему́ о Го́споде, е́же бо пре́тися и своему́ по́мыслу после́дствовати. Зна́мение есть на возвраще́ние, новонача́льный бо, непоко́рно име́я, ни во что же твори́т себе́. Пи́шет бо во псалме́: «Рабо́тайте Го́сподеви со стра́хом, и ра́дуйтеся Ему́ с тре́петом». «Приими́те наказа́ние, да не когда́ прогне́вается Госпо́дь и поги́бнете от пути́ пра́веднаго». Любя́й бо наказа́ние не поги́бнет, ненави́дяй же наказа́ния отщети́ся сам. Я́коже бо в череми́гу вли́ту бы́ти вину́ и о́цту, невозмо́жно есть, та́кожде и не наказа́ние, не мо́жет всели́ти де́тели мни́шескаго жития́. И препри́т мя апо́стол, глаго́ля: «Ко́е бо есть согла́сие Христу́ к лестьцу́ или́ ко́е обще́ние све́ту с тмо́ю?». Люби́ же целому́дрие до конца́, да всели́тся в тя Дух Бо́жий.
Егда́ же досто́ин бу́деши оде́жды мни́шескаго жития́, ни та́кожде полага́й по́мыслы, а́ще хотя́т разлучи́ти тя бра́тия. Да не когда́ от ю́ности твоея́ навы́кнеши скита́тися, а не во еди́ном ме́сте седе́ти. Блюди́ же ся, не мози́ погуби́ти гове́ния, в не́же вни́де, но име́й и́ до конца́. Злосло́вие же и кля́тва, да не имену́ется во устну́ твое́ю, я́коже подоба́ет святы́м, но стой смире́ние име́я во всех отве́тех свои́х, е́же рещи́ отпусти́ грехи́ моя́, я́ко да отъи́дут небла́зии обы́чаи мирсти́и. И пожи́вшу ти доброде́тельне, и́маши от Бо́га похвалу́.
Гряду́щу же ти в черне́ческий чин, да не тре́буеши зла́та, ни сребра́, но преди́ по́сле на небеса́ по за́поведи Спа́сове. Сия́ стяжи́ себе́: ве́ру, воздержа́ние, терпе́ние, смире́ние, и про́чая Бог от бла́гости Своея́ пода́ст ти. А́ще же кто от вели́ка оста́нка су́етнаго жития́ прии́дет в черне́чество, да соблюде́тся сам велича́ваго смы́сла, да не впаде́т в дух горды́нный и непокори́вый и отщети́тся сам. Возлю́бленне, несть ти́и се тебе́ на студ, а́ще еси́ в покоре́нии о Го́споде, ни е́же а́ще де́лает свои́ма рука́ма благ[о́е] есть. Си́и бо ма́лая печа́ль и скорбь, е́же терпи́ши Го́спода ра́ди, Ходата́й ти бу́дет ве́чней жи́зни. И что глаго́лю, вся печа́ль мни́шескаго жития́. Я́ко измену́я рукоя́ть на тме тала́нт зла́та, та́ко хотя́щая бы́ти скорбь, сря́щет творя́щая зла́я. Ма́ла у́бо подае́ши, вели́кая восприи́меши. Трезви́ся, возлю́бленне, я́ко до́брый во́ин и не лени́ся о свое́й благода́ти, да не когда́ ку́пно прии́дет на тя обое́, я́ко и челове́к оскорби́ши, я́же суть по пло́ти роди́тели твои́, и Бо́гу не угоди́ши. Но подвиза́йся, я́ко да и зря́щеи тебе́ просла́вят Бо́га о блазе́м твое́м житии́. Пи́шет бо: «Боя́щеися Тебе́ у́зрят мя и возвеселя́тся, я́ко на словеса́ Твоя́ упова́х». И па́ки: «Мир мног лю́бящым зако́н Твой, и несть им собла́зна». Те́мже храни́ся от высокому́дрия, и Госпо́дь даст ти часть со все́ми святы́ми. Тому́ сла́ва во ве́ки. Ами́нь.
По второй кафизме:
Чтутся седальны по обычаю.Возлю́блене, а́ще сотвори́ши нача́ла до́бра, подвиза́йся я́ко да соверши́ши и ста́рость свою́ де́тельми до́брыми, и бу́деши я́ко свети́льник просвеща́я мно́ги на путь Госпо́день. А́ще ли из чре́ва стропо́тлив изы́деши, в безче́стии есть ста́рость твоя́. Положи́ у́бо основа́ние кре́пко, да взы́дет де́ло твое́ на высоту́. Пе́рвое же бра́те, Бога бо́йся и Того́ сла́ви всем се́рдцем твои́м, я́ко да и Сам тя просла́вит со святы́ми свои́ми. От ю́ности восприими́ кро́тостную прему́дрость, не оставля́й ея́ до после́дняго издыха́ния: та бо тя наста́вит на стези́ пра́ведныя. И быв сосу́д избра́н, и́маши похвалу́ от Бо́га, и челове́цы возвели́чат тя. А́ще же пре́дан бу́деши в ру́це бра́ту, предстоя́щым на послуже́ние бра́тии да ти ся не прилучи́т глаго́лати в по́мысле твое́м: я́ко аз вели́к есмь и све́тел роди́телю сын, сей же не дости́жен и проси́телю сын нари́чется. А́ще ли и от рабо́ты есть, и ка́ко могу́ аз покори́тися ему́, уко́р бо ми есть а́ще се сотворю́ - не помышля́й сих, бра́те. Не бо му́дростию помышля́еши сего́, совлеки́йся ве́тхаго челове́ка тли́маго по́мысл сей, по преле́стней по́хоти твори́т се. Мы же, возлю́блене, я́ко от Бо́га пре́дани духо́вней бра́тии на рабо́ту, да терпи́м рабо́тающе, да ся сподо́бим свобо́де пра́ведных, по́мняще всех Влады́ку, И́же убожа́ нас ра́ди, бога́т Сый, да и мы того́ убо́жеством обогати́мся, Ему́же сла́ва во ве́ки веко́в. Ами́нь.