Если чтения отсутствуют - значит, по данному дню еще не были добавлены тексты.
По первой кафизме:
Чтутся седальны по обычаю.Бра́те, подвиза́йся я́ко до́брый во́ин Иису́с Христо́в, до́ндеже вре́мя и́маши. Се ве́дый я́ко не тле́ннаго ти венца́ де́ля предлежи́т се подвиза́ние, но на очище́ние грехо́в и на жизнь ве́чную. Сотвори́ у́бо смире́нно целому́дрие все́ми делесы́ свои́ми, е́же есть ма́ти послуша́нию, отве́рзи же от себе́ круподу́шие и облецы́ся ве́рою вся́чески, я́ко да ви́дев Госпо́дь твоея́ души́ единоду́шие, все́ми укрепи́т тя. Возненави́ди же зело́ ле́ность и ненавиде́ние, и всяк зол нрав и за́висть Го́спода ра́ди, я́коже еси́ оста́вил по пло́ти роди́теля своя́, дру́ги же и име́ния. А́ще бо в нача́ле посла́биши по́мыслу си, труд и́маши име́ти и тщету́. А́ще и приключи́тся нам когда́ потруди́тися ма́ло вы́ше ме́ры, тогда́ не поро́пщем Го́спода ра́ди. Ропща́й бо, исчезе́ние себе́ твори́т, я́ко не от своего́ предложе́ние де́лает. Ты же я́ко мудр сый, не возненави́ди слабе́йшая бра́тия, ни ревну́й в безстра́шии Бо́жии ходя́щым. Се ве́дый испы́тно, я́ко отпада́яй сам ся отмета́ет, и побежда́яй, венчева́емь быва́ет. И па́ки ты, не возненави́ди бра́та, еда́ ка́ко страсть обышла́ его́ есть, ея́же ты не ве́си, и сего́ ра́ди не́мощь прино́сит. Сего́ подоба́ет па́че поми́ловати и моли́тися зань, а не оскорби́ти его́ я́ко неми́лостиву су́щу. Ты же подвиза́йся до́бре, ве́дый к Кому́ изше́л еси́. Се бо предлежи́т ти вре́мя наро́чито, на собра́ние богатства неги́блемаго, служе́нием и плодоприноше́нием, е́же к бра́тии. Те́мже возлю́блене, а́ще потребля́еши гной из сре́дняго дворца́, потреби и вну́треняя мирски́я по́хоти. А́ще ли же помета́еши по́пел сей ка́льный, со мно́гим смире́нием, соверша́й де́ло, помина́й проро́ка глаго́люща: «Иде́же по́пел я́ко хлеб ядя́х, и питие́ мое́ с пла́чем растворя́х». Поразуме́й же возлю́блене сего́ тле́маго огня́, и воспомяни́ у́бо ве́чный пла́мень, хотя́щий поя́сти гре́шники. Пла́чися, зане́же согреши́л еси́. Ку́пно же и за мя гре́шнаго, я́ко да оставле́ние грехо́м да́рствует нам Госпо́дь, Ему́же сла́ва во ве́ки. Ами́нь.
По второй кафизме:
Чтутся седальны по обычаю.Бра́те, а́ще отве́ргся су́етнаго жития́ и вни́деши в о́бщее житие́, и пре́дан бу́деши игу́меном бра́ту ино́му учи́ти тебе́ страсте́м де́тельным, да ти ся не ключи́т глаго́лати проти́вных бо́льша себе́. Егда́ же помышля́еши си непобеди́мая, и рече́ши: «Аз у́бо оста́вих бога́тство, до́мы и виногра́ды и рабы́, сия́ вся вмени́х уме́ты, да Христа́ приобря́щу, сей же никому́ же сый господи́н, мно́жицею же по ну́жди прише́л есть, да сему́ ли ся хощу́ покори́ти?» Или «гла́дом мрох и приидо́х се́мо». Ника́коже сего́ помышля́й, возлю́блене, горды́ни бо словеса́ си́и суть испо́лнь. Но разуме́й, я́ко всех нас Влады́ка Христо́с нас ра́ди смири́ся Сам, послушли́в до сме́рти бысть, смерть же и распя́тие.
Разуме́й же и се, е́же ти глаго́лю, даст бо ти Госпо́дь ра́зум о всем: Два страда́льца приидо́ста подвиза́тися ку́пно, и еди́н совлече́ся оде́жды све́тлы, други́й же порт, ника́коже у́бо оде́жды све́тлы взе́млет страда́лец во вре́мя по́двига на по́мощь супроти́внаго, но па́че му́жество и худо́жество со благи́м подвиго́м.
Или́ ка́ко дерзне́м проси́ти от Бо́га на́шего оставле́ния пе́рвых грех на́ших, не забы́вше пе́рваго жития́? Или́ как облеце́мся но́вым челове́ком богосотворе́ным, а не совле́кшеся ве́тхаго челове́ка, тли́маго по́хоти ле́стныя? Невозмо́жно бо есть ве́тхаго совокупи́ти с но́вым, Спа́су на́шему ре́кшу: «Никто́же возложи́т пла́та искропле́на ве́тха на ри́зу но́ву». Ниже́ мудру́й на ве́тхаго человеќа, и́мже пи́сано есть: «Хотя́й в вас бы́ти прему́др, да бу́дет буй». Да есть прему́др. Прему́дрость бо ми́ра сего ‐ бу́есть от Бо́га есть. Приими́ у́бо смире́ную му́дрость. Высо́кая бо в челове́цех, ме́рзска суть пред Бо́гом. Я́ко да до́бре иску́сно вся испра́вив, и́маши име́ти похвалу́ от Бо́га и насле́диши вене́ц жи́зненый, и́же обеща́ Госпо́дь лю́бящым Его́.
Те́мже и от ме́ньшаго жития́ гряду́щым во мни́шеское житие́, не высокому́дрствовати, ни о сла́ве возноси́тися, но вся́ку кро́тость и смирен́ую му́дрость показа́ти, помы́шляюще благода́ти Госпо́дня. От коли́ка, ка́ла и ти́ны ве́ка сего́, извлече́ я́ Госпо́дь. Еда́ ка́ко, разсе́явшуся уму́ их, услы́шатся, я́ко неключи́ми от Соде́теля, рече́ным во псалме́: «Челове́к в че́сти сый не разуме́. Приложи́ся скоте́х несмы́сленых и уподо́бися им»?
Те́мже возлю́блене, рабо́таим Го́сподеви со смире́ною му́дростию вся дни живота́ на́шего, вознося́щу от земли́ убо́га, и от гно́ища устрабля́юща ни́ща, я́ко да по кончи́не сподо́бит ны сла́ве святы́х, кро́тких и смире́ных, и́мже пис́ана бы́ша: «Госпо́дь возда́ст и́злиха творя́щым горды́ню». И па́ки: «Госпо́дь го́рдым проти́вится, смире́ным же дае́т му́дрость и благода́ть». Тому́ слава во ве́ки. Ами́нь.