Если чтения отсутствуют - значит, по данному дню еще не были добавлены тексты.
По шестой песни:
И поется кондак и икос (или мученичен, аще несть).Стихи́:
Всу́е храни́ши гро́бъ, кустодíе,
Не бо́ содержи́тъ ра́ка Саможиво́тія.
Во святу́ю и Вели́кую суббо́ту боготѣле́сное погребе́ніе Го́спода Бо́га и Спа́са на́шего Іису́са Христа́ и е́же во а́дъ соше́ствіе пра́зднуемъ, и́миже отъ тли́ на́шъ ро́дъ воззва́нъ бы́въ, къ вѣ́чной жи́зни пре́йде.
Всѣ́хъ бо дне́й свята́я Четыредеся́тница превосхо́дитъ; сея́ же па́ки, сія́ свята́я и Вели́кая седми́ца бо́льши; и Вели́кія седми́цы па́ки, бо́льши сія́ Вели́кая и свята́я суббо́та. Глаго́лется же Вели́кая седми́ца, не я́ко бо́льши су́ть днíе сíи или́ часы́, но я́ко вели́кая и преесте́ственная чудеса́ и изря́дная Спа́са на́шего дѣла́ въ не́й содѣ́яшася, и наипа́че дне́сь. Якоже бо въ пе́рвомъ міротворе́ніи, вся́кое дѣ́ло содѣ́лавъ Бо́гъ, и послѣди́ госпо́дственнѣйшее, въ шесты́й де́нь созда́въ человѣ́ка, въ седмы́й почи́ отъ всѣ́хъ дѣ́лъ Свои́хъ, и освяти́ его́, суббо́ту именова́въ, я́же упокое́ніе толку́ется; си́це и во у́мнаго мíра дѣ́ланіи, изря́днѣ вся́ содѣ́лавый, и въ шесты́й назда́въ па́ки истлѣ́вшаго человѣ́ка, и обнови́въ живоно́снымъ Кресто́мъ и сме́ртію, въ настоя́щій па́ки седмы́й де́нь упоко́и соверше́ннымъ дѣ́лъ упокое́ніемъ, животоесте́ственнымъ и спаси́тельнымъ усну́въ сно́мъ.
Снизхо́дитъ у́бо Бо́жіе Сло́во съ пло́тію во гро́бъ, схо́дитъ же и во а́дъ съ нетлѣ́нною и Боже́ственною Свое́ю душе́ю, раздѣ́льшеюся сме́ртію отъ тѣлесе́, ю́же и въ ру́цѣ предаде́ Отцу́, Ему́же и Свою́ Кро́вь принесе́, не проси́вшу, избавле́ніе на́ше бы́вшую. Не бо́ во а́дѣ Госпо́дня душа́, я́коже други́хъ святы́хъ ду́ши, удержа́на бы́сть. Ка́ко бо? Ничто́же прароди́тельнѣй наноси́мѣ кля́твѣ, я́коже о́ны. Но ни кро́ви же взя́тъ вра́гъ на́шъ діа́волъ, а́ще и на́съ держа́ше, е́юже ку́плени бы́хомъ. Ка́ко бо а́ще не то́чію отъ Бо́га, но и Бо́га Его́ разбо́йникъ діа́волъ, я́ти имя́ше? Оба́че тѣле́снѣ и съ Божество́мъ всели́ся во гро́бъ Госпо́дь на́шъ Іису́съ Христо́съ, кра́йнѣ пло́ти соедини́вшимся. Бя́ше же съ разбо́йникомъ и въ раи́, и во а́дѣ бя́ше, я́коже рече́ся, со обоже́нною Свое́ю душе́ю; преесте́ственно же и со Отце́мъ бѣ́ и Ду́ху сосѣдя́й, я́ко Бо́гъ неопи́санный, — вездѣ́ же бѣ́, ничто́же Божеству́ во гро́бѣ стра́ждущу, я́коже ниже́ на крестѣ́. И тлѣ́ніе у́бо Госпо́дьское тѣ́ло претерпѣ́, е́же е́сть разрѣше́ніе души́ отъ тѣ́ла; растлѣ́нія же, си́рѣчь разруше́нія пло́ти и уде́съ, соверше́ннаго погубле́нія ника́коже.
Но Іо́сифъ у́бо, свято́е тѣ́ло Госпо́дне сне́мъ, во гро́бѣ но́вѣ погреба́етъ, и бли́зъ іуде́й въ вертогра́дѣ ка́мень ве́лій зѣло́ надъ вхо́домъ гро́ба положи́. Іуде́е же у́бо по пятцѣ́, приступи́вше, глаго́лютъ Пила́ту: го́споди, помяну́хомъ, я́ко льсте́цъ Оный рече́, егда́ жи́въ бѣ́, я́ко по тріе́хъ дне́хъ воста́ну. Мни́тся у́бо на́мъ добро́ бы́ти, да твоя́ вла́сть повели́тъ во́инству затверди́ти гро́бъ. Отвѣща́ Пила́тъ: а́ще у́бо льсте́цъ, что́ о глаго́лѣхъ Его́ пече́теся? Егда́ бѣ́ жи́въ, я́ко исповѣ́даемый у́мре. Когда́ же Христо́съ рече́ — воста́ну? Не́гли отъ Іо́нина указа́нія собира́ху то́. Вся́ко же, а́ще утверди́тся гро́бъ, не укра́дется.
Оле, ка́ко безу́мніи, ели́ка о себѣ́ творя́ху, на ся́ дѣ́юще не разумѣва́ху! Пила́ту же повелѣ́вшу, са́ми съ во́инскимъ чи́номъ и опа́снымъ запечатлѣ́ніемъ затверди́ша гро́бъ, да не чужде́й су́щей стра́жи и печа́ти, Воскресе́ніе Госпо́дне обо́лгано бы́ло бы. Но а́дъ отсе́лѣ совраща́ется и изумѣва́ется, твердѣ́йшую си́лу ощуща́я; изблю́етъ у́бо пома́лѣ непра́веднымъ поглоще́ніемъ Христа́ — твердѣ́йшаго и краеуго́льнаго ка́мене; и я́же отъ вѣ́ка положи́ во чре́вѣ, снѣ́дь сотвори́въ.
Неизрече́ннымъ снизхожде́ніемъ Твои́мъ, Христе́ Бо́же на́шъ, поми́луй на́съ, ами́нь.